Tidsplan KM

Imorgon är det dags för Klubbmästerskap och jag rider Pandora i LA:1. Jag jobbar i stallet hela dagen vilket gör det lite jobbigt att kunna gå ifrån och rida osv men det får bli som det blir. Vi får massa hjälp i stallet så att både jag och Carro kan gå iväg under dagen för att fixa hästarna + att rida.
Tänkte berätta lite om planen för dagen.
06.00 - Börjar jobba - vi är i stallet 1 timme tidigare för att hinna ännu bättre
11.30 - Börjar knoppa och fixa hästen, hinner jag börjar jag ännu tidigare.
11.55 - Tränsar och finslipar det allra sista inför start
12.00 - Börjar skritta fram
12.10 - Sitter upp och börjar rida fram
13.50 - Start LA:1
Jag har turen att jag i år rider en ponny som står på anläggningen, då slipper vi åka fram och tillbaka och allt går mycket snabbare. Som ni märker är jag borta över 2 timmar från jobbet men det blir ju över lunch så det går nog bra i alla fall. Dock finns det en nackdel med att det är över lunch = jag måste hinna äta mitt i allt. Men förhoppningsvis löser det sig i och med att vi är där så pass tidigt + att vi är 3 st som jobbar + att världens bästa Linnea hjälper oss på morgonen.
Sista start beräknas att vara runt 5 vilket betyder att skulle det bli prisutdelning hinner både jag och Carro vara med eftersom vi slutar jobba runt 4. 
 
Ni som imorgon är på veda med en kamera får heeemskt gärna fota både mig och Carro. Det hade betytt guld. Annars är det ju alltid jag och Carro som fotar varandra men nu blir det ju inte riktigt så när vi bägge jobbar.
//Hedda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback