Provridningar hela helgen

Förlåt för väldigt dålig uppdatering de senaste dagarna men helt ärligt har jag glömt bort bloggen lite.
I fredags red jag ut på Pelle i skogen en stund. Han var pigg och väldigt stark och ville gärna galoppera det fortaste han kunde ungefär hela vägen. Så efteråt gick jag till utebanan och joggade ett par varv och det kändes bra. 
Igår gjorde jag exakt ingenting förutom att vi var på Rindö och provred en ponny, tyvärr var han precis på gränsen till en aning liten för oss. Vi söker ju som sagt en i den grövre typen.
 Och den grövre ponnytypen tror jag att vi kanske åker och kollar på just nu. Vi ska precis gå ut i bilen och åka till Märsta för att provrida ännu en 5åring, hörs sen!
//Hedda




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback