Helgen

Lördag
♦ Helgjobbar i stallet tillsammans med Lisa 7-16
♦ Rider Pelle direkt efter veda, blir nog ett pass ute
♦ Hem och duscha snabbt innan vi åker på middag
 
Söndag
♦ Upp sjuukt tidigt för att grooma åt Evelina och Queen på tävling i Vällingby
♦ Rider ett dressyrpass på Pelle efter tävlingen
♦ Skyndar direkt till veda och spökkväll fram till 22, sen blir vi kvar och städar nästan till midnatt
 
Som ni ser är det en ganska fullspäckad vecka. Mycket stall och häst. Kommer vara helt sjukt trött efter denna helg, upp galet tidigt bägge dagarna och i säng sent så ni kan nog räkna med att jag sover exakt hela måndagen. 
Men det löser sig alltid, bara att ta en sak i taget. Det värsta är idag och det är jobbet, är alldeles för trött och just nu sjukt otaggad på det, tur att det kommer kännas bra när pengarna rullar in på kontot. Just nu vill jag bara krypa ner i sängen och sova bort halva denna dag!
Har förresten massa bilder på Pelle från i fredags att visa så fort jag får tid. Får se om jag hinner med nu i helgen, får se om det blir nån tid över, då blir det direkt upp med bilderna, lovar. De är redigerade och klara, inläggen ska bara skrivas!
//Hedda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback