Hej igen

Haha min frånvaro bara lyser här.. Men struntsamma..
Idag börjar vi ju skolan 12:40 och det är ASSKÖNT! Har en mattelektion i 1 h 20 min typ, sen slutar vi.

Sen efter skolan ska jag till Veda och va stallvärdinna och sen rida på kvällen. Hoppas verkligen att jag har Toy nu. Skulle haft honom förra fredagen och tisdagen med på fredan blev det byte ändå och i tisdags red jag inte alls...

På torsdag har vi usekmöte och efter det blir det hem och packa för på fredag åker jag faktiskt till Mallorca haha! Åker fredag sen kväll och kommer hem fredag dag typ.

Sen väl hemma blir det typ komma hem, fixa inför KM och sen till Veda. Bada hästen, fixa så mycket som möjligt och göra lite extra. Väl på KM dagen ska jag dessutom jobba i stallet och det kommer bli sjuuukt stressigt... Sköta stallet samtidigt som man måste fixa och pimpa sin häst, sig själv, rida fram, rida program osv. Herreguud

//Carro



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback