Vilka bloggar jag läser

Vi fick ett "tips" eller ett önskemål om inlägg på vilka bloggar vi läser. Hedda la ju upp ett häromdagen och jag ska också göra ett! Som hedda så läser jag inte så många bloggar heller men jag läser några stycken mer kända iaf!
 
Ponnysanning.se
Alla vet ju vad ponnysanning är för blogg! För det mesta rolig och bra tycker jag!
 
Tyrashastar.se
Bra inlägg och roliga filmer när hon väl uppdaterar!
 
Finest.se/liinadolk
Duktig ryttare med fina hästar. Roliga inlägg för det mesta!
 
-
Det är dem tre stora bloggarna som jag kollar varje dag. Sen checkar jag lite småbloggar ibland och kompisars bloggar men läser inte så många längre. Lite skönt faktiskt, hinner sova längre haha.
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback