Tävling imorgon

Idag vaknade jag runt 11, asskönt att sova ut verkligen. Under dagen har jag fixat lite grejjer inför imorgon och sen hela kvällen gick åt att laga en 3-rätters då jag var skyldig mamma det sen ett år tillbaka, hahaa.
 
Nu ikväll har jag fixat ihop lite inlägg, ska nu duscha och sen packa klart, sen sova!
Imorgon blir det upp tidigt, eller 8 typ haha. 8:30 ska jag va på Veda. Staketbygge och sen lotta hästar inför tävlingen. Ridskolecup Dressyr då, jag rider LB:1, ska bil kul! Vet på ett ungefär vilka jag vill rida men det blir jobbigt om jag får ett dåligt nummer kan man säga som jag brukar få... 
 
Uppdaterar kanske under dagen. Hedda tävlar ju också så vi kommer väl ha fullt upp men det kommer inlägg på kvällen annars!
//Carro



Kommentarer
Elin Berg

Lycka till!!

Svar: Tack så mycket! :)
ponnyboken.blogg.se

2014-11-08 @ 22:01:14 | http://elcebe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback