Söndag

Idag var jag på Veda vid 12. Hjälpte dem som skulle tävla ponnycupen hemma och skrev protokoll sen under själva tävlingen. Under tiden de fixade hästarna så hann jag spola lite ponnyers ben, fixa fleetwood till malin och lite till så de var en del jag gjorde idag.

Matchen slutade tyvärr i förlust för oss, men alla var väldigt nervösa men var ändå riktigt duktiga! Det var första gången för många av dem så det var jätteduktigt av dem ändå!

Nästa match är 16 november om 2 veckor. Dressyr mot Lidingö och vi är supertaggade!!

Imorgon är det iaf skola igen så ska gå och lägga mig snart. Efter skolan blir det bara plugg och sen fixa lite inlägg till bloggen!
//Carro



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback