Snabb update

Är gaalet trött efter en lång dag av tävling och hästar. Ska skriva mer och bättre imorgonbitti men jag kan väll säga att dagens tävling på Pepsi gick galet dåligt. Jag red riktigt uselt men hästen skötte ju sig så gott han kunde, bara jag som måste lära mig rida om på nytt känns det som ;) Fick 61.111% och blev då första utanför placering med 0.5 poäng ifrån en tredjeplacering, lite surt men sånt är livet ibland. Brukar vara ganska typiskt mig att hamna så nära placering haha. 
Borta på Thorsholma red jag på kvällen Pelle. Han var helt galet fin. Ska också berätta mer om det imorgon men han var faktiskt riktigt fin så det var superkul och vägde upp min katastrofala ritt på veda timmarna innan ;)
//Hedda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback