November

Så här ser november ut för mig som det är nu:
9 november är det dessyrtävling på Veda
15 och 16 november så jobbar jag och håller i Stall KM med Usek
22-23 november är det ULK steg 3, sista tillfället sen är vi klara!
27 november firar vi att Queen varit i vår ägo exakt 1 år.
29 november är jag och Carro på friends arena och horseshow!
Sen så blir det antagligen ännu mer med provridningar, ridpass på både Veda och Thorsholma och massa annat! Jag hoppas lite på att under november stöta på vår drömponny, räcker bara med att vi har sett den ute på annons tills dess. Efter denna månad går allt i fullt ös medvetslös och sen är det helt plöstligt nytt år. Det kanske inte alls blir så att vi hittar någon häst inom flera månader men det hade känts så otroligt bra att ha någon lite halvt på g innan december... 
//Hedda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback