Changed plans

Då jag är borta på ULK i helgen kommer jag inte rida Pelle som jag annars gör på fredag,lördag,söndag. Får istället rida honom onsdag, torsdag och fredag så därför blir planerna lite ändrade idag och imorgon. 
Ikväll blir det både provridning och en snabbis på Pelle, blir kanske lite stressigt då jag åker raka vägen från skolan till provridning 1 timme bort + senare på kvällen mot Thorsholma och sitsträning på Pelle.... Men men, vad gör man inte för dessa djur? På torsdag får jag se om jag hinner med så mycket av usekmötet men jag ska försöka hinna med både stallet och mötet, annars blir det bara Pelle!
Superkul att jag får chansen att rida Pelle så pass många dagar i veckan, han lär mig verkligen massor!
//Hedda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback