Bloggar

Fick frågan om vilka bloggar jag läser och helt ärligt talat så läser jag knappt några bloggar längre. Tyvärr tycker jag att nästan alla jag förut läste har bara börjat kopiera varandra, ingen kommer med något eget längre. Det är som att någon läser någons blogg och direkt säger wow det där måste jag också skriva om. Folk kopierar i princip andras inlägg. När allas bloggar ser i princip helt lika dana ut känns det lite tråkigt att läsa faktiskt. 
Just nu läser jag inte så många bloggar, kikar in på några lite då och då men är inte speciellt insatt i någon utav dem.
Har ni några bloggar ni tycker är riktigt bra och sticker ut från mängden får ni gärna komma med förslag!
//Hedda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback