Woohhooo

Världens bästa Kiwi slog till med 67,759% idag på tävlingen.
Framridningen var superbra och där kändes hon rund och framåt, fick till bra tempoväxlingar varav en grym travökning. 
Nej men framridningen var verkligen grym, red fram i kanske 40 minuter och jag ska verkligen försöka komma ihåg hur jag la upp den för det var ett superbra upplägg. 
Väl inne på banan blev hon lite seg men det har varit mycket värre. Fick en dålig travökning och lite småmissar här och där, ett omslag i slutet på en av galoppökningarna som egentligen var suuuperfin! 
Jag fick somsagt 67.759% och kom första utanför placering och jag är sååå stolt över min prinsessa. Hon var hur svettig som helst efteråt och hade ändå gått fram hyfsat bra och annars har hon kommit ut från banan utan att ha svettats alls och ha stått helt still inne på banan. 

Men jag är somsagt supernöjd det var en supermysig kväll och nu laddar vi om inför nästa tävling om en vecka!
Jag har dessutom massa bilder att visa men nu måste jag hem och plugga inför biologi prov imorgon, uppdaterar mer imorgon!
/Hedda 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback