Update

Oj vad dålig uppdatering det blev igår, aja nu får vi uppdatera bättre idag istället.
Igår var jag som sagt med Malin Hamilton på Brolöten med Santino där hon tävlade honom i FEI finalprogram för 5 åriga hästar. Allt gick toppen och Santino var huuur duktig och fin som helst. Men domaren gillade henne inte och då kvalade hon inte ens vilket var helt sjukt, alla trodde hon skulle gå på 80% men fick 73% istället. 
Då det var samma domare idag så valde hon att åka hem med honom istället för att sova över och rida igen imorgon.
Istället red hon LA:4 idag på hemmatävlingarna på Veda och red på hela 75% och leder just nu klassen.
Två bilder ifrån igår. 
Nu ska jag upp till Thorsholma och rida Kiwi i ridhuset en stund. Hon vilade igår så det blir nog mycket skritt och låg form. Imorgon ska jag rida dressyr så då ska jag idag köra lösgörande jobb så att hon är lösgjord imorgon. Nu börjar vi ladda upp inför tävlingen på onsdag och då räknas varje minut som jag rider. Hon ska också få lite mer kraftfoder nu också, inte överdrivet mycket utan bara några nävar mer i varje hink.
Jag hoppas hon hinner bli av med lite päls inför tävlingen också, hon fäller som bara den och nu har det blivit sjukt varmt också! 
//Hedda 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback