Torsdag

Nu är det sista racet i skolan innan skolavslutningen. Jag har idag biologi prov och ikväll måste jag hem och plugga franska inför alla sista uppgiften i franska nånsin. Känns som jag måste satsa lite nu och lägga undan allting annat och sätta de sista uppgifterna, har verkligen inte mycket kvar.
Nästa vecka har jag nästan inget och samma sak veckan efter, nåt prov hit och dit men inget supersvårt. 
Kiwi ska hur som helst ridas ut i skogen idag, massa skritt och jogg ute på vägarna. Jag kollade imorse igenom filmerna från igår och herre vad bra hon gick ändå, känns inte som jag och kameran såg samma ritt hahah. Sjuuukt pigg såg hon ut att vara endå #vroomvrroom! Jag har som sagt både filmer och bilder att visa men jag får ta det när jag får tid över från skolan. 
Hörs mer senare! 
//Hedda 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback