Tisdag

Förlåt för riktigt dålig uppdatering från bägges sidor, jag har inte ens en anledning till varför jag inte skrev något igår hehe..
Men igår red jag Kiwi på gräsbanan i ca 15-20 minuter. Jag skrittade mycket och försökte lossa henne i skritten. Då underlaget på gräsbanan är både hårt och ojämnt så blev det bara lite trav och hon kändes superbra när jag väl travade.
Idag rider jag nog lite hårdare och på utebanan eller eventuellt i ridhuset om det går. Just nu fixar de underlaget i ridhuset och då går det inte riktig att rida där inne men jag hoppas de blir klara snart! 
//Hedda



Kommentarer
Kajsa

Jag såg dig oå Botkyrka i januari och när Kiwi ville klia sig på benet efter prisutdelningen ryckte du upp hennes huvud igen. Jag tycker det var väldigt fel då du ändå hade skitat ner de vita lindor i all lera...

2014-05-06 @ 09:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback