Tävling imorgon igen

Imorgon är det tävling igen, andra den här veckan ;) Denna gång är det dock inte på Kiwi utan på en ridskoleponny då det är ridskolecup imorgon.
Jag kommer att rida LA:1 och jag har absolut ingen aning om vem jag vill rida, det står helt still i huvudet... Men men, jag hoppas bara på att ha roligt, få till en så bra ritt som möjligt med så lite missar som möjligt. 
Min förra LA ritt på ridskolehäst var katastrof verkligen, ryggningen blev helt skev och hästen drog i 190 km/h, hoppas på en lite lugnare ritt imorgon haha. Men det viktigaste på dessa ponnyer är nog att få till en bra framridning, annars är man ganska körd inne på banan också. Det är lite skillnad från Kiwi, hon kan gå hur bra som helst på framridningen och sen inte gå alls på banan, ibland är det till och med tvärt om haha
Men jag hoppas imorgon på att få ha en rolig dag och bli nöjd med min ritt!
//Hedda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback