Svar på frågestunden del 3

Vad är det finaste ni köpt
för egna pengar?
Carro: Oj, ingen aning. Egentligen mina ridstövlar men i dagsläget så hatar jag dem ;)
Hedda: Mina ridstövlar eller ett träns jag köpte men tyvärr fick lämna tillbaka.

Vilka är era bästa vänner?
Carro: Har sååå många men de närmaste kommer ju från Veda. Bland annat Hedda, Lisa, Hanna, Jennie, Sofia, Jojjo mm haha. Har massa massa men dessa 6 känner jag bäst.
Hedda: Jag har rätt många som jag räknar som mina bästa vänner, känns dumt att peka ut alla, de som är mina bästa vänner vet om det själv och det räcker för mig :)

Vilken är den finaste hästen ni vet?
Carro: Oj haha ingen aning alls. Vet kanske inte så många namn i huvudet men Totilas vet ju alla vem det är ;)
Hedda: Valegro och Totlias är ju inte så dåliga

Vem är eran idol?(inom ridning)
Carro: Har väl ingen riktig idol men har flera förebilder. Några av dem är Malin, Magnus och Evelina. Grymma alla 3!
Hedda: Mina tränare är absolut några av mina idoler och förebilder, de är sjukt duktiga även om de ligger på olika nivåer.
Vad finns på eran bucketlist/ to do before i die list?
Carro: Har inte ens börjat på någon sån...
Hedda: Nå toppen inom dressyren på en storhäst. Kommer ta tid att ta sig dit men jag vill åtminstone försöka, det är inte alla som lyckas men med rätt satsning går det.

Vilken tävling ser ni mest fram emot i år?
Carro: Bra fråga. Jag vet ju inte direkt vilka tävlingar jag ens kommer rida. Jag rider ju bara Ridskolecup och Ponnycup(om det blir ngn PC i år). 
Hedda: Gripens ponnymeeting tror jag

Vad är eran högsta dröm?
Carro: Har inte så stora drömmar faktiskt, kan inte komma på något speciellt. Men vill väl som alla andra hästmänniskor ha en egen häst någon dag ;)
Hedda: Som jag skrivit innan, nå toppen i dressyr. Rida större mästerskap osv, det är verkligen en dröm

Hur många gångar har ni ramlat av kiwi?
Carro: 1 gång hahah men den gången var förjävlig haha
Hedda: 6 gånger tror jag nog hahaha, alla gånger utom 2 har hon bockat av mig

Berätta om bästa resp. sämsta tävlingsresultatet med vilken häst som helst 
(här har vi faktiskt samma hahah)
Carro: Bästa är 72,41% på Candi, första dressyrtävlingen på storhäst. Mitt sämsta är 50% på Yrsa i finalen rsc dressyr 2010 hahahah...
Hedda: Bästa är 72% på Kiwi och sämsta är 50% på Kiwi

Berätta om din kaosigaste tävlingsdag.
Carro: Oj, vet inte faktiskt. Om det varit när jag själv tävlat måste det väl varit någon ponnycup eller ridskolecup men om man får välja någon jag var groom/följde med på så vare ju Frösåker med Hedda ;)
Hedda: Oj oj oj, det får jag ta och skriva ett eget inlägg om men jag kan dra det lite kortfattat. Missade första starten och utesluten i andra, helt gaaalet mycket gick fel den dagen kan jag säga ;)
 
Vilken häst har ni mest rosetter med?
Carro: Rosetter är det ingen jag har mer än någon annan på, men om man räknar priser och placeringar så har jag mest på Pandora.
Hedda: Kiwi, det är rätt självklart då jag tävlat henne mest haha, Men om jag inte får välja bland henne så är det nog Tucke eller Colleen

Vilken ponny på Veda har ni tävlat mest med bra resultat?
Carro: Pandora tror jag
Hedda: Colleen tror jag, med henne har jag riktigt många placeringar i både hoppning och dressyr, hon är en riktig stjärna! 
Det här var sista delen i frågestunden och vi har försökt att svara på de flesta frågorna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback