Sommaren 2014

Jag är så galet taggad på sommarlov just nu, det börjar verkligen dra ihop sig nu.
Bort ifrån min dumma skola och längta efter att börja på gymnasiet. Hela min sommar kommer bestå av hästar och jag ska verkligen ta vara på varje dag som går.
Jag har minst 1 meeting inplanerat och det blir Gripen igen. Underbar anläggning och härlig stämning. Det är också bara 2 timmar bort ifrån oss så vi behöver inte åka i evigheter för att komma fram.
Förra årets resultat var ju inte de bästa direkt men nu satsar vi absolut högre, får se lite hur det blir med klasser men jag satsar högt i år kan jag lova er.
I sommar kommer vi också åka till falsterbo i en vecka. Vi ska hyra ett hus tillsammans med familjen Isaksson och familjen Hamilton och vara där hela veckan. Jag, Clara, Oscar och Adam jobbar i stallen några av dagarna och får då gratis inträde överallt, kommer bli grymt. Som det ser ut nu så kommer även några hästar vi känner att starta också så det blir bara ännu bättre!
Är verkligen galet taggad på sommar och jag räknar ner dagarna, sommarlovet 2014 ska bli G.R.Y.M.T!
//Hedda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback