Snart heeeelg

Idag fixade jag stallet helt själv, hur grym är man inte? 
Åkte efter skolan upp själv och först spolade Queen's ben då hon blivit lite skadad men hon är bättre nu så om ett par dagar ska hon snart igång igen. Sen så mockade jag + packade hö osv åt bägge hästarna.
Kiwi fick idag gå ut på fältet och jogga en stund. Hon var galet pigg och det som skulle vara jogg blev ökad trav hahah, hon tyckte ökningen på tävlingen igår var lite dålig så hon tog igen det idag istället ;) Nej men hon var superduktig och skötte sig hyfsat bra även fast hon var galet pigg. 
Imorgon så får hon jogga lite på banan eller nåt och bara köra lite lösgörande jobb. Ska på kvällen också rida på veda + att Carro sover över, ni kan förvänta er real bloggkväll ala Hedda och Carro, vi kör all in och bloggar hela natten = maaaassaaaa inlägg! 

Nu måste jag först och främst plugga franska inför imorgon då jag har min allra sista franska uppgift EVER! Galeeeetttt, uppdaterar nog mer imorgon ;) 
//Hedda 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback