Ridningen

Ikväll red vi dressyr på utebanan för Magnus och jag hade Cyklamen.
Vi fortsatte på de här volterna vi gör nu, skänkelvikningar och bakdelsvändningar. Lektionen gick dock väldigt fort kändes det som haha.

Men idag gick det inte lika bra som förra gången. Han blev stark och tågade på hela tiden, stretade emot lite och va lite jobbig ibland. Galoppen var bättre men jag red inte alls bra idag. Blev typ framåtlutad och tog stöd på händerna i manken för orkade inte hålla upp mig själv. Hade rätt ont i ryggen då jag har det nu. Har svårt att sova pga det men skitsamma.. Gick inte superbra men han lyssnade iaf för hjälperna. Gjorde bra skänkelvikningar men det va mest att han blev stark som gör att det gick mindre bra.

Men det går inte bra alla gånger! Nya tag nästa gång ;)
//Carro
Två bilder från idag haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback