Måndag

Idag fick Kiwi gå ut i skogen en stund. Vi kunde både trava och galoppera på vägarna och hon skötte sig superbra. Hon var lugn och inte alls stel eller stark, lite taggad i galoppen men hon höll sig ändå i skinnet så att säga. Det enda hon gjorde var att bocka som en galning när tåget kom ca 20 meter ifrån oss medan vi var på fältet #safe.
Men imorgon blir det jogga på banan eller i ridhuset i ca 40 minuter, uppdateringen kanske inte blir super imorgon då jag måste plugga en del men jag ska försöka slänga in något!
/Hedda
Jag har verkligen världens bildbrist just nu. Har nästan inga nya bilder och vädret är inte så härligt att fota i just nu. Snart drar mina och Kiwis tävlingar igång igen och då kanske vi får en del bilder men det känns alltid som man bombar med samma bilder om igen... Men men, fler bilder ska vi försöka skaffa fram så fort som möjligt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback