Låååång dag

Idag har dagen somsagt spenderats på Sundby och vi hade superkul, ALLA gjorde gaaallettt fina ritter men pågrund av domarnas olika bedömning så fick ingen speciellt bra betalt. Jag fick 64% och blev med mina megamissar bäst i laget vilket var sjuukt konstigt då de andra 3 hade exakt 0 missar, hur knas som helst. Jaja, bryt ihop och kom igen.
Nu ska jag i alla fall ta och sova lite så jag skriver lite mer utförligt imorgon. Jag slutade på en sjundeplacering vilket var 2 utanför placering och laget slutade på en 3dje placering så vi alla är nog nöjda. Bästa Malin och Roy lyckades också kamma hem vinsten för kategori B!!
Men jag har haft en superkul men också en otroligt lång dag så nu blir det sova ett par timmar innan jag ska upp för att åka till täby centrum och handla en klänning + skor, sen ska också mitt hår kapas 1 meter. På eftermiddagen ska 4 hästar ridas av familjen, kommer bli superkul!
//Hedda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback