Hööks + sthlm ridsport 2/5

1. Vanlig borste, även kallad rotviska. Väldigt mjuk och lätt
2. Flätgelé ifrån showmaster
3. Ryktborste, samma typ som nummer 1, väldigt mjuk men ändå "stadig"
4. Mankam
5. Microfibersvamp
6. Roeckl handskar, svarta med brunt på insidan av fingrarna
7. Vaniga basic lindor
Som ni kan se köpte jag en del rosa grejer hahaha, tänkte nämligen byta ut det mesta i Kiwis ryktpåse och ge gamla borstar till Queen som har väldigt få borstar. Då jag ändå skulle byta ut lite kunde jag lika gärna ta allt i samma färg, då blev det rosa. Vi köpte massa bruna och blåa borstar när vi skaffade Kiwi men de flesta är helt sönder eller borta nu. Dock kommer inte alla borstar nu att vara i rosa då jag har en del annat som jag ska ha kvar också. Men mycket rosa blir det nog i alla fall.
Allting är ifrån hööks utom handskarna som är köpte på stockholm ridsport. Jag har länge letat efter just de handskarna då mina sånna är trasiga och de har inte funnits i sverige (jag köpte mina i Polen) förrens nu. De har funnits med brunt på insidan av fingrarna och hela "knäppet" har varit brunt men nu är det bara kanten som är brun, lite svårt att förklara men ni kan nog se på bilden. Jag har hur som helst letat superlänge efter dessa och nu har de äntligen kommit hit.
//Hedda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback