Hööks + Sthlm Ridsport 2/5 Carro

Här är bilder på allt jag köpte 2/5! Skriver inga priser dock men vart dem kommer ifrån och sånt ;) Alla bilderna fotade vi hemma hos mig, ser dock inte "hemfotat" ut på bilderna längst ner enligt mig haha
Tröja Kingsland- Stockholm Ridsport
Vanlig långärmad tröja, marinblå.
 
Smörjgrej och en svamp, Hööks.
 
2 st 3-packs nylonridstrumpor. Kingsland - Stockholm Ridsport.
 
Nya Roeckl-ridhandskar- Svarta - Stockholm Ridsport
 
Dessa ridbyxor från Hööks som jag har i två andra färger- Denna gång Marinblå (dock ej så blåa som på bilderna). Världens skönaste ridbyxor typ haha.
 
Ny kavaj- Pikeur- svart- Stockholm Ridsport
Den var dock liiite stor på mig runt midjan och en aning lång tycker jag.. Men de andra jag provade var för korta i ärmarna så jag fick ta en storlek större.
 
Det var vad jag köpte, hahah någon tycker säkert det e lite snobbigt men jobba=pengar ;) Betalat precis allt själv så det va inte "mamma betalar".. ;)



Kommentarer
Anonym

Hejsan, är det okej att låna bilderna? Om namnet står kvar? :)

Svar: Ja det är okej, så länge du länkar :)
ponnyboken.blogg.se

2016-01-27 @ 17:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback