Hemma igen

Nu har vi äntligen kommit hem efter en sjuukt lång dag på veda. Eller ja, hem och hem, jag är hos Carro just nu.
Idag har verkligen varit en grym dag för alla VRK ekipage, 3 vinster och 2 andraplaceringar för hemma ekipagen och superfina ritter ifrån allihop. Jag har tagit flera bilder så snart ska de upp här, har även fotat lite andra ekipage så om de kommer säkert också läggas upp. Jag är även bilder på Tucke och Kiwi ifrån idag när jag red.
Vi var uppe på Thorholma runt 2-4 och först joggade jag Kiwi på utebanan i ca 15-20 minuter. Hon var pigg och framåt och skötte sig super, kanske lite stel i vänstersidan men annars rätt så bra. Sen så skrittade jag Tucke på utebanan i kanske 15 minuter och han skötte sig också superbra, vi tog massa fina bilder på honom också.
Imorgon ska vi satsa på att vara på hööks runt 10, nu jädrar ska vi tömma våra konton och handla maaasssor!
//Hedda
Har sjukt brist på bilder så ni får en bild på mig och Challe ifrån våren 2013.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback