Helgen

Fredag har jag hoppspecial på kvällen och efter det åker jag hem till pappa.

På lördag är det dags för HULK igen så då åker jag, Jennie och Michelle tillbaka dit. Nu ska vi börja med egna lektionerna och på ridningen ska vi antingen rida ut vid bra väder eller hoppträna! Men ska bli kul att träffa gänget igen! :)

På söndag är det sista dagen på Hulk. Tror vi ska redovisa eller hålla i själva lektionerna. Sen stalljobb som vanligt och på ridningen blir det hoppning eller uteritt, beror på vad vi gjorde på lördagen!
//Carro
Här är lite bilder på jag och Tinto som jag rider just nu. Om man står vid hans bakben och kollar på hans huvud bakifrån ser han exakt ut som Nougat! De har dessutom båda hingsten Stanford i sin stam ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback