Dagen

Skolan va asseg som vanligt haha.. När jag kom hem tog jag hand och hunden och pluggade lite. Imorgon har jag sista religionprovet och antagligen sista provet i 9an!!! Hur skönt som helst så nu jäklar får det bli bra de här!

Efter skolan ska jag hem, börja på en uppdats som ska in på tisdag. Observera BÖRJA. Hahhaha fail. Sen packa och åka till Veda. Rider hoppspecial på kvällen och hoppas på Cyklamen igen. Känner att det behöver gå lite bättre den här gången än sist jag hoppade honom haha. Efter Veda åker jag ju hem till Hedda och sover hos henne!
Kommer inlägg imorgon om hur helgen ser ut osv, ska sova nu iaf!
//Carro
Bild från förra gångens hoppspecial



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback