BÄSTA BONZAI

Idag kom bästa Bonzai (våran förra foderhäst som ni hade i nästan 2 år) femma i en LA:3 på hela 67% med sin nya ryttare! Helt galet då han har sjuukt svår på tränsbett och allt, sååå duktig hästis
Saknar verkligen Bonzai, han är världens bästa häst, utan tvekan! Superkul att det funkar så bra med den nya ryttaren och att han trivs så bra där nere i Örebro, saknar verkligen min älg!
Herre vad vi slet med den här hästen. Både inom ridningen och för att han skulle må bra. Bonzai är nog den hästen som råkat ut för mest olyckor som jag känt i alla fall. Flera gånger har vi tänk "Nu dör han" men han lever fortfarande haha, innan vi fick honom hade han råkat ut för allt möjligt, tar ett bra tag att rabbla upp allting...
Han var/är sjuuukt svår att rida också, och om man själv är lite trött slutar det med att han bara ångar iväg och själv står man i stigbyglarna och bara åker med. När han gick på tränsbett var han galet svår, tävlingen jag gjorde på honom var med tränsbett och oj vad det var svårt, nåt av det absolut jobbigaste jag gjort, nu gick han på 67% MED TRÄNSBETT, liksom whaaaattt, så kul att det går så bra för dem!!
Bästa Bonzai ♥
//Hedda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback