1 HELT ÅR SEDAN!

Idag är det exakt ett år sedan vi jublade, tog emot guldmedaljerna och segrade i Ponnycupen hoppning 2013! Den 9 maj 2013 åkte vi till Lidingö och var mer än nervösa. Våra 6 ryttare red felfritt och hejjarklacken var minst sagt skitnervös hahah(kommer en liten grej om det sen, en kul grej ;))
Minns exakt den dagen. Det är verkligen det roligaste tävlingsminnet jag har, dels för att det gick så jäkla bra den gången, men jag har nog aldrig haft så kul på en tävling som jag hade på den. Hela vårat lag, team, hejjarklack och ridlärare gjorde verkligen varandra glada och på hugget under hela dagen och jag vet typ INGENTING med den tävlingen som var dåligt.
 
Otroligt rolig match och bra arrangerad av Lidingö! Världens roligaste tävlingsdag, UTAN tvekan!
Här är filmen från den dagen... Som om vi inte sett den förut, men nu äre ett helt år sen, klart man måste se tillbaka blick juu ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback