Vecka 25

Nu är det ju sommarlov så har inte lika mycket planerat men lite grejjer ska man göra iaf ;)

Måndag: Inget speciellt, bara va hemma.
Tisdag: Ska passa hunden över dagen och på kvällen ska jag på styrelsemöte, sista mötet innan sommaren.
Onsdag: ingenting igen
Torsdag: Gröna Lund med stallvärdinnegänget, Malin och Magnus! Årliga grönalundstrippen och det ska bli superkul! Förra året hade jag ju dagen innan på femkampen lyckats vricka hela tån så den blev helt blå och då hoppade jag fram på ett ben en hel dag på grönan, bra va? :)
Fredag: Midsommar(tror jag haha?). Kommer gäster hit så är med dem hela kvällen osv
Lördag: Inget, kanske hittar på något
Söndag: Ska inte göra något speciellt förutom att åka hem till mamma igen eftersom dressyrläger börjar på måndagen!
//Carro



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback