Shit vilken bra uppdatering

Den här veckan har jag typ inte gjort någonting alls. Förutom i tisdags när jag va på möte och i torsdags när stallvärdinnegänget var på Grönan. Igår vare midsommar och då va lite gäster här och så, annars har det lixom inte hänt något.

Har bara degat runt i pyamas hela dagarna och inte alls orkat blogga om ingenting. Men ibland är det okej att pausa lite faktiskt, och det gav sitt resultat, igår hade vi sämsta siffran på typ ett halvår. Riktigt dålig men det är helt enkelt resultatet av dålig bloggning.. ;)

Men imorgon ska jag hem till mamma och på måndag är det läger på veda så ska faktiskt skriva lite om det och lite annat och göra inställt.

Nästa vecka lovar vi bättre uppdatering när både jag och Hedda rider iprincip varje dag, hedda tävlar i helgen och jag är funktionär på runhoppet!
//Carro
Haha lite bilder från gröna lund i torsdags ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback