Runhoppet

Är nu hemma och trött efter 2 dagar på Runhoppet. Idag har jag stått på banan i alla 3 klasser. Var kanske mindre kul idag då det hade spöregnat hela natten och banan var helt dränkt i lera. Det var lixom som ett lerbad så de större stöden flöt typ på ytan haha. Var superlerigt och vi blev helt dränkta i lera av att stå på banan.

Sista klassen var klar vid 3-halv 4 så då skulle vi bygga bort banan och ta upp allt till gräsmattan där allt skulle spolas rent och fixas. Tog ett tag och jag blev jätteblöt men alla hjälptes åt superbra så det gick rätt fort!

Åkte sen hem och har precis duschat. Ska gå och lägga mig tidigt ikväll då jag ska upp tidigt imorgon igen..
Imorgon jobbar jag på Veda och ska göra det varje dag fram till fredag v.28 så kommer ha fullt upp på dagarna.

//Carro
Såhär såg det ut på morgonen vid 8... Blev dock bättre på eftermiddagen när det var trampat på av hästarna och vattnet hade sjunkit ner. Hände som tur var ingenting med att det skulle vara halt eller något. Hästarna fick rätt bra fäste i marken ändå och ingen ryttare hade oturen att ramla av ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback