Måndag

Idag har jag inte gjort något speciellt..
En liten grej bara idag.. Jag slängde in schabrak, lindor och vita handskarna i tvätten, och när jag tog ut dem var handskarna LILA?!?! Alltså blev så jävla arg rent ut sagt. Helt vanliga Roeckl handskar. Jag hade rätt inställning, medel osv men de har fått lila färg?? 

Tog på mig handskarna och tvättade dem under vattenkranen som att tvätta händerna bara, gnuggade med tvål och sen började lite försvinna men det är sjukt mycket kvar!

Imorgon efter skolan ska jag direkt till stallet. Är stallvärdinna med Jennie och sen är det ridning på kvällen!
//Carro
Bild jag tog med mobilen förra veckan på uteritten. Tycker typ den blev bra haha, var jättefint IRL när vi red där i skogen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback