Denna vecka

Denna vecka kommer min liveuppdatering vara riktigt dålig, jag har huuur mycket som helst i skolan + hästarna och då kommer bloggen lite i andra hand. Jag har liksom 3 prov + 4 muntliga redovisningar i skolan denna vecka + Kiwi ska ridas varje dag + bal + student att gå på osv... Huuuur stressigt som helst men det löser sig nog.
På torsdag eftermiddag ser jag till att vara tillbaka då alla prov är över efter torsdag! Hur underbart? Alla prov, alla redovisningar, alla inlämningar, allt är klart i 9an, ingenting mer i grundskolan NÅNSIN! Hur underbart??
På fredag är jag och Kiwi hela dagen på Siggesta och tävlar, jag ska även då försöka liveuppdatera lite men det kanske blir stressigt, får se.
I helgen jobbar jag på lördagen och sen på söndagen har vi en usekaktivitet så helgen är ganska fullproppad den också. Men efter denna vecka är det heeeelt lugnt i skolan och då blir nog uppdateringen på topp, snart är det dessutom sommarlov!!
Men denna vecka kommer Kiwi tränas som vanligt inför tävlingen på fredag. Jag ska försöka uppdatera så mycket jag bara kan annars får Carro och de tidsinställda inläggen stå för denna veckas uppdatering!
//Hedda
Åhh är min primadonna inte hur vacker som helst här? Vanligtvis ser hon ut som ett riktigt troll men här är hon såå cjute, världens bästa babe!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback