Dagen

Imorse åkte jag och mamma till hööks och handlade lite saker, bland annat köpte jag ett blingskärp, flätgele, snoddar och Glansspray. Mamma köpte också mat till hästarna osv. 
Efter det åkte vi upp till stallet och jag red Kiwi på fälten en stund. Mamma var med och hjälpte mig. 
Jag övade på den förvända galoppen på volt och rakt spår och hon gjorde det bra och hade massa energi men var ändå rätt lugn. 
Hon var faktiskt riktigt fin och jobbade på bra och var mjuk i bägge sidorna.
Imorgon blir det nog dressyr på banan ett tag!
Då Anna Dufva träningarna var idag istället för måndag så är vi inte med denna vecka då det kändes oschysst mot Kiwi att träna dressyr dagen efter tävling. Vi ska istället försöka ordna en träning med någon annan. Nästa vecka blir det också minst 1 dag med Malin Isaksson som uppladdning inför Gripens RF!
//Hedda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback