Vad händer idag då?

INGENTING

Nej men påriktigt.. Börjar skolan 9:00. Har temaveckan på skolan och vi jobbar med Miljö- Energi och jag är i en grupp på 4 pers som jobbar med Solenergi. Allt vi ska göra på våra lektioner är att göra en presentation för 10-åringar från Karlbergsskolan som kommer och ska lyssna. Kul va? De kommer inte fatta någonting hahaha..
 
Slutar 15:00 och ska då hem och GÖRA lite nytta. Ska fasen göra en MÅSTElista för jag sätter alltid upp grejjer jag ska göra så gör jag det aldrig ändå...
 
Men ska typ..
*Städa rummet (MÅSTE)
*Fixa vidare med massa Usek-grejjer... Hmm??;)
*Skriva fler inlägg på bloggen från utkasten jag har
 
Typ det...

Imorgon är det hoppspecial igen iaf så då blir det lite hästigt att blogga om hahaha..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback