Lite svårt när jag inte har några bilder...

Har hållt på aslänge nu med att komma på hur jag ska göra designen och vilken eller vilka bilder jag ska ha men kommer aldrig fram till någon. Vill gärna ha en när jag rider dressyr och en när jag hoppar- men vill då ha utomhus bilder som har bra kvalité vilket jag inte har eftersom jag bara har ridhus bilder.
 
Tänkte jag väntar lite tills jag har några bilder. Kan aldrig bestämma mig för vilka bilder i en header... Men om ni har något förslag får ni gärna komma med det haha.. Finns bilder över hela bloggen.
 
Tänkte istället att jag gör massa inställda ;)
Imorgon börjar jag 9:30 nere vid Vallentuna Station och ska med massa från 9:an åka till Tekniska Museumet och vara där fram till typ 3... Så blir bråttom hem för att byta om och åka till Veda. Stallvärdinna och rida!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback