Hemma

Nu är jag hemma efter en asjobbig skoldag.. På morgonen skulle vi ner till gym & sim för att alla skulle typ träna för en tränare på Gym & Sim som också är våran lärare i skolan. Jag hade dock glömt ombyte och det hade 25 till också "råkat" göra så vi behövde gå på promenad i typ 10- grader. Och gissa vart? JO TILL VEDA OCH TILLBAKA. Vi skulle gå fram till golfbanan och det ligger ju vid Veda, och det tog 45 min dit och lika lång tid hem och vi höll på att frysa ihjäl seriöst!!
Det var så sjukt kallt.. 

Jag har inga läxor alls eftersom vi inte gör ett skit i skolan just nu. Tänkte ikväll bara städa mitt rum som är kaos igen och sen typ blogga lite eller nåt. Skriva om ridningen iaf!

Men vi hörs mer ikväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback