Helgen

Fredag:
Skola fram till 14:00. Sen på kvällen åker jag till Veda och rider hoppspecial! Annars inget annat.
 
Lördag:
Vid typ 12 är jag på Veda för att först göra en grej och sen ha teori med ridlekis. Slutar runt 15:30 och ungefär 16:00 ska dressyrgänget i helgen bygga staket i ridhuset till morgondagen. Kanske har programridning, vet inte än. Men vi gör iordning banan och fixar sen hästarna lite snygga! Sen hem och sova!
 
Söndag:
Ponnycupmatch dressyr, hemma mot Djurgården. Första start kl 10:00 så man blir där tidigt. Jag ska iaf rida (kommer ett inlägg lite mer om inför matchen imorgon). Efter PC kanske jag åker med och kollar hoppningen och vi avslutar dagen med Usekmöte där vi ska snacka lite om julshowen, planera årsmötet och lite sånt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback