Härmapor

Är lite småirriterad faktiskt på alla härmapor i bloggvärlden. Vad ska man kalla det? Ska inte hänga ut någon nu men 5 olika bloggar har tagit t.ex olika test som JAG har gjort SJÄLV. Jag klippte och klistrade ihop ett bloggtest och skrev till lite saker så man skulle känna igen att det var mitt  

TVÅ YNKA dagar senare finns den på en annan blogg och jag frågar såklart SNÄLLT om det är min. "Nej" svarar personen men det är klart som fasen det är mitt för där finns allt jag ändrade och fixade.
De kommer med bortförklaringar som "Hittade på google"
"Hittade på en annan blogg".

En annan blogg? Jo men tjena på 1 dag  har någon helt random hunnit ta den från min blogg, lägga upp på sin egen OCH hunnit komma ut på googlesökningarna??? Aldrig never ever.

Gör EGNA test och sen tar alla det och skriver inte ens att de tog det härifrån.
det är precis som att jag sitter och gör andras inlägg utan betalt. Ska ni hålla på och ta allt härifrån för att ni inte har ngn fantasi att blogga om så får ni ju skriva vart den kommer ifrån, så GÖR man faktiskt.

Är inte så att hela jorden går under bara för det, men tycker bara de är lite tråkigt när folk tar grejjer och sen inte ens kan skriva vart de tog den ifrån?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback