Dagen

Imorse var det ju tävling på Veda, ponnycup och det skriver jag om i nästa inlägg ;) Efter ponnycupen när vi fikat och allt åkte typ alla hem. Jag skulle ju vara kvar dock. Bytte om och fixade alla tävlingsgrejjer och sen gick jag ner och åt "lunch" aka godis med Hedda, Helena och Linnea. 
 
Efter lunch helgjobbade jag med Helena och det gick rätt bra. Hände inget speciellt direkt.. Dock blev vi lite sena när vi skulle ta av en framsko på Ludde som är halt, och det tog en stund.. haha jag och helena va hovslagare, grymma ju!!!!! Annars hände inget speciellt. Helena skulle longera Santino när vi var klara och då satt jag i ridhuset sålänge. Sen fixade vi klart Santino, stängde släckte och låste. Satt sen i cafeterian en stund och sen låste vi och åkte.
 
Sen när vi skulle åka hem då... Hahhaa.. När vi kom hem till mig så satt vi en stund i bilen och pratade. Då råkade jag öppna dörren så billampan tändes. Då skulle vi släcka den, gick bra och sen när jag skulle ta mina grejjer i bakluckan så öppnades den inte och lampan slutade fungera. Blev massa kaos med bilen. Vi testade åka en stund och sen försöka igen men funakde inte. Uffe kom ut och hjälpte med bilen och det var typ något med säkringen så efter 1 h hemma hos mig åkte vi till statiol och köpte en säkring till bilen, sen hem igen och fixa och efter typ 10 min funkade det igen! Haha blev en aslång kväll men lite kul ändå hahha.
Och nu antar jag att ni vill veta hur det gick på tävlingen så ska skriva ett inlägg nu! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback