3. Det här behöver jag träna mer på

Det här är inom ridningen då, och jag kom inte på så mycket men på några bilder ser man tydligt "problemet" iaf:
 * Dra bak axlarna mer
* Få upp händerna aningen men fortfarande ha kvar kontakten
* Träna på att få ner hälen i sprången när jag hoppar
* Räta upp mig snabbare efter hinder
* Få ner hälen ännu lite mer när jag rider vanligt också.. har den oftast i jämn nivå med tårna. För ett år sen hade jag lätt att få upp hälen men det har faktiskt blivit bättre nu.
* Få upp blicken i dressyrprogramen. När jag rider trav och skrittdelarna har jag blicken neråt lite för mycket men i galoppen är den uppåt?!?
Bara att träna vidare ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback