Utvärdering tävlingssäsongen 2014

Här är en utvärdering av årets alla starter! Hittade själva utvärderingen via Hedda så jag snor den och gör en likadan! Ska göra ett större inlägg med alla starter under hela 2014 och lägga ihop i ett som en stor sammanfattning!
 
Första starten? Överby Ponnycupen dressyr, 5 januari. LC:2 på hästen Saturnus
Vilka hästar har du tävlat? Saturnus, Pandora, Toy, Robban, Hilda, Nougat, Cyklamen, Dingo, Oliver
Hur många starter? 15 stC
Hur många placeringar? 8 st
Hur många vinster? 6 st, egentligen 7 men de slog ihop en klass en gång med den högre klassen pga för få starter så då blev jag 2:a istället för 1:a
Största häst du tävlat? Cyklamen tror jag
Minsta häst du tävlat? Dingo typ haha, 144-145 något tror jag.
Vilka grenar tävlade du? Dressyr och hoppning
Bästa tävling? Ponnycupen hemma mot Överby tror jag när jag red Pandora. Hon var superfin verkligen! Fick 70% blankt och fick guldmedalj samt att laget vann!
Sämsta tävling? Tror RSC dressyr 30 mars på Robban, värsta ritt jag gjort haha
Högsta procent? 71,25%
Lägsta procent? 62,222%
Kaosigaste tävling? Ingen slår RSC 30 mars på Robban... Hahah alltså det var kaos alltihopa. Både innan och under tävlingen...
Roligaste tävling? Ponnycupen 16 nov! Först var det hemma mot Lidingö, sedan var vi hemma några timmar och var med varandra och sen åkte vi till dem och tävlade där! Vi vann båda matcherna och det var en rolig dag, inte bara för att vi vann utan vi hade kul hela dagen!
Favoritbild från tävlingarna? Dessa tycker jag om!
 
//Carro
Ponnycupen 16/11 hemma mot Lidingö
Ponnycupen 16/11 borta mot Lidingö!
RSC Hoppning 28 sep Hilda!
Ponnycupen 2 mars hemma mot Överby på Pandora!
RSC Dressyr 25 maj på Cyklamen
RSC Dressyr 9 nov på Toy!
KM Dressyr 1 nov på Toy!
RSC Finalen 6 juni på Robban!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback