Toy

Igår red jag Toy uppe på veda. Han var till en början ganska fin men sen börjar han streta emot när man ska försöka ställa igenom, speciellt i vänstervarvet. 
Igår var jag väääldigt svag och orkade inte alls hålla ihop honom, jag lallade väll mest runt och satte inga jättehöga krav på honom. Det blev väll mest så att han fick göra lite som han ville och det blev inget bra av det. Med tanke på hur jag red så gick han ändå ganska bra. Galoppen är jag väldigt nöjd med då han för en gångs skull var ganska samlad och rann inte iväg i 120km/h. 
Men generellt var väll det ett helt okej pass, hästen var duktig men jag var riktigt dålig haha, nya tag nästa gång ;)
 
Idag ska jag inte alls till stallet utan jag ska nog ta tag i lite skolarbete och en del med bloggen. Vi hörs kanske ikväll!
Har verkligen världens bildbrist just nu så ni får en helt random som inte har något med inlägget att göra.
//Hedda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback