Resten av veckan

Statistiken var på topp igår, superkul verkligen, hoppas det håller i sig nu!
Igår var jag som sagt hemma och pluggade en del på kvällen efter skolan.
Såhär ser resten av min vecka ut: 
Torsdag: Idag så ska jag jogga Pelle en snabbis + usekmöte, får se hur jag får ihop allt men det löser sig nog tillslut.
Fredag: Rider dressyr på Pelle direkt efter skolan och sen åker jag raka vägen till veda och rider dressyrspecialen. 
Lördag: Jobbar hela dagen på veda tillsammans med Carro. När jag slutar vid 4 så åker jag upp till Pelle och skrittar ut en stund, bara så att han får röra lite på sig. Senare på kvällen kommer det ev gäster på middag. 
Söndag: Tävlar ridskolecupen hoppning på veda, hoppar storhäst för andra gången så det blir spännande. Efteråt rider jag ett dressyrpass på Pelle i ridhuset. 
//Hedda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback