Onsdag

Hej och sorry för lite dåligt uppdatering heheh.. Man har inte riktigt hunnit.
I måndags var jag ju på Veda hela kvällen och red igen, igår var jag hemma i kanske 30 min innan jag åkte till stallet och var stallvärdinna och sen red lektion. Idag efter skolan åkte jag och Jennie till Täby Centrum för att handla lite grejjer till julshowen. Efter det hem och fixat en hel del grejjer.
 
Imorgon börjar jag 11:45 så det blir lite sovmorgon. Har skola fram till 4 och då kuta livet av mig till bussen för att sen ha usekmöte där vi ska gå igenom sista viktigaste delarna inför julshowen och sen träna luciabarnen som kommer. Kommer nog hem sent så hinner nog knappt blogga men som sagt har vi inställda också.
 
Såhär ser iaf resten av veckan ut:
TORSDAG: Skola, usekmöte
FREDAG: Skola, dressyrspecial
LÖRDAG: Helgjobb med Hedda och middag på kvällen
SÖNDAG: Ridskolecup hoppning och julshowsträning
//Carro
Bilderna från passet på Cyklamen i fredags kommer också upp snart! Här är en av bilderna iaf ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback