Mitt 2014

Här kommer ett lååångt inlägg om hela mitt 2014!
 
JANUARI:
» Helgjobbade första dagen på 2014.. Haha perfekt dag att jobba på...
» Red fortfarande hoppspecial på storhäst
» Tävlade ponnycupen borta på Överby på hästen Saturnus
» Red Brownie för sista gången
» Jobbade i stallet massor, mest gånger med Hedda
» Red programridningar dagen innan Ponnycupen och en kväll fick jag sitta upp och rida Jane en stund vilket var lite kul haha
» Tävlade Pandora i Ponnycupen hemma mot Djurgården och red på 70% och tog guld och laget vann!
» Hade teori med ridlekis
 
FEBRUARI:
» Årsmöte med Usek och Klubbens årsmöte
» Valdes om till ordförande i USEK ännu ett år
» Red Ponnycupen dressyr borta på Tyresö och tog guld på ponnyn Dingo på 68% och laget vann!
» Åkte till Thailand i 2 veckor!
» Fyllde 16 år!
» Helgjobbade endast en gång
 
MARS:
» Tävlade Ponnycupen hemma i dressyr på Pandora mot Överby och tog guld på 70%, och laget vann!
» Helgjobbade i stallet
» Jag & Hedda planerade att rida ute på Kiwi en dag och vi vaknade upp på morgonen och det var snöstorm så vi körde en yolo och hoppade i ridhuset istället haha.
» Hedda joinade mig på Ponnyboken!
» Tävlade Robban i RSC dressyr för första gången, min sämsta känsla någonsin från en ritt men vann konstigt nog klassen och klassade upp till LB efter 2 av minst 2 gånger. 
 
APRIL:
» Var på HULK-kursen på Väsby Ridklubb med Jennie och Michelle
» Gick Grönt Kort kurs
» Red privatlektion för Evelina på Cyklamen ute på utebanan i 19293 grader sol, men jättebra lektion! 
» Jobbade i stallet
 
MAJ:
» Tävlade Toy i Ridskolecupen Hoppning
» Gick klart HULK-kursen på Väsby RK
» Tävlade Cyklamen i LB dressyr och vann på 67,?%
» Red hoppspecial fortfarande
» Jobbade i stallet
 
JUNI:
» Tävlade Ridskolecupfinalen på Robban i hopp och dressyr och kom 3:a i dressyren!
» Red flera pass på Muscot och Cyklamen
» Slutade 9:an och tog SOMMARLOV!
» Gröna Lund med stallvärdinnorna, Malin, Magnus, Ella och Helena ;)
» Gick 5 dagars dressyrkurs på Jim och det var efter den veckan jag började rida honom mer "på riktigt", hade ju bara ridit honom 3 ggr innan på Praoen 2013. ;)
» Red ut hästarna till sommarbetet, barbacka på Jim längst fram i ledet heheh
» Var funktionär under Runhoppet
 
JULI:
» Sommarjobbade på Veda i 2 veckor.
» Var på Legoland i Danmark i typ 3 dagar tror jag!
» Passade Kiwi i 5020 grader i skuggan några dagar åt Hedda när hon var bortrest
» Jobbade på Veda med Hedda
» Skrittade hem hästarna från sommarbetet
 
AUGUSTI:
» Jobbade på Veda en del
» Hjälpte till på ridlägrena på Veda och följde med på uteritter på Svarta faran Zimba ;)
» Var funktionär en dag under Augustidressyren
» Började nya skolan, Täby Enskilda Gymnasium
» Bytte hoppspecialen mot dressyrspecial
» Red Toffee för första gången 
 
SEPTEMBER:
» Jag och Hedda påbörjade Ungdomsledarkursen
» Red massa pass på Veda
» Jobbade i stallet
» Red Hilda för första gången som dessutom var under en hopptävling
  
OKTOBER:
» Jag och Hedda gick steg 2 av ULK
» Red Dorina för första gången på 2-3 år
» Åkte till Mallorca i 1 vecka
» Jobbade i stallet
 
NOVEMBER:
» Tävlade KM Dressyr på Toy, LB:1 på 69,?% och blev 5:a, första utanför placering.
» Jobbade i stallet
» Min 5:e säsong i Ponnycupen började!
» Tävlade Toy i LB på 65,89% och blev 1:a i LB men 2:a totalt då klassen slogs ihop med LA'n. Kvalade LA på storhäst också!
» De två första ponnycupmatcherna i dressyr för säsongen! Hemma mot Lidingö, jag hade pandora, 65,0% och laget vann! Sedan borta mot Lidingö och jag red en ponny som heter Oliver på 71,25%, fick guldmedalj och laget vann!
» Jag och Hedda gick sista helgen på ULK och är nu färdigutbildade ungdomsledare!
» Var på Sweden International Horseshow hela lördagen med Hedda, Jojjo och Sofia
 
DECEMBER:
» Jobbade i stallet
» Hopptävlade Nougat som inte gick så bra dock ;)
» Höll världens bästa Julshow på Veda!
» Red bästa passet hittils på Jim!
» Hjälpte till och hejjade under ponnycupen hoppning mot Täby x2 som slutade i vinst och oavgjort!
» Firade julafton hemma hos pappa!
» Julaftonskadrilj på Veda på fina fina Jimpan!
» Tog bussen till Härjedalen och åkte skidor där i en vecka samt firade nyår där!
 
2014 slut, nu 2015! Nytt år, nya utmaningar, nya möjligheter, nya mål! ;)
 
Gott nytt år!

//Carro



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback