18 saker ni kanske inte visste om mig

♦ Jag är livrädd för spindlar
♦ Jag hatar sega hästar, har för lite muskler för dom ;)
♦ Jag har ungefär 40 iPhone skal...
♦ Jag har aldrig färgat eller tonat mitt hår
♦ Jag älskar katter och ska alltid plocka upp dom när jag hittar nån
♦ Jag har fobi för flygplanstoaletter och håller för öronen och blundar när jag spolar, sen kan jag gå ut hahah lol
♦ Jag har haft miljoner bloggar innan jag började här
♦ Största failen jag gjort på en tävling var att hoppa in på dressyrbanan under framridningen, failfailfail
♦ Jag sover alltid med massa kuddar och minst 3 fleecefiltar + duntäcke
♦ Jag är världens sämsta förlorare och tål verkligen inte att inse att andra är bättre än jag
♦ Min favoritfärg är rosa men mina föräldrar vägrar låta mig köpa rosa grejer till hästarna
♦ Jag tar alla chanser jag får att tävla och träna
♦ Jag tycker att bling på rid utrustningen är det snyggaste som finns
♦ Jag har redan valt ut ett kandar vi ska köpa till Queen i framtiden haha
♦ När jag blir arg biter jag mig själv stenhårt i kinderna, gör hur ont som helst några minuter senare
♦ Jag klistrar alltid upp massa saker på väggarna i mitt rum, har inte en enda tom vägg..
♦ Jag älskar skäckfilmer men vågar inte vara uppe ensam när det är sent i typ 3 veckor efteråt
♦ Jag har väldigt lätt att fästa mig vid olika hästar och ponnyer, kan dock bli en nackdel när man måste skiljas från just den individen...
//Hedda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback