Veckans planer

Denna vecka är det skola igen, schemat kommer igång och alla lektioner börjar, dock blir det nog inte sådär jättemycket plugg nu då det är första veckan med lektioner.
Kiwi ska ridas som vanligt, dock ingen träning imorgon utan bara lite lätt jogg, annars rids hon helt som vanligt.
Denna vecka ska jag även jogga Queen nån dag, måste verkligen upp på henne igen. Har bara ridit en gång sen jag flög av henne i maj så det är verkligen dags nu. Dock blir det inga uteritter på ett tag men jag måste nu lära känna henne igen då jag inte suttit på henne på flera månader, blir nog en liten process att hitta tillbaka till det vi lämnade, tror nog att vi står på ruta ett nu igen, men man måste ju börja nån stans.
På torsdag är det också usekmöte som jag ska försöka hinna gå på och på söndag helgjobbar jag med Carro!
//Hedda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback