Veckans fråga

Vi fick som förslag att varje vecka ställa en fråga till er läsare, ni svarar och vi lär helt enkelt känna er ännu bättre. Jag tycker också väldigt mycket om att bolla idéer mellan andra och man ger varandra tips och idéer, superbra verkligen, funkar alltid oberoende på vilket ämne det är man pratar om ;)

Denna veckas fråga blir hur som helst:
Vad tycker ni om att ålderna på ponny har ändrats?
 
Tycker ni det är positivt? Negativt? Berätta för och nackdelar. Jag ska om nån dag när alla kommentarer rullat in skriva ett inlägg om MINA åsikter om detta, men först vill jag läsa era!
//Hedda



Kommentarer
Anonym

Riktigt dåligt, blir jättestora tjejer/killar på ponnysarna då...

2014-08-27 @ 11:25:27
Jasmine

Ganska bra ändå, då kan alla som är små få några extra år på sina ponnyer. Också bra med delade grupper så inte en 10åring tävlar mot en vuxen :)

2014-08-27 @ 16:24:44
Amanda

Dåligt för då kanske ponnysarnabär mer vikt än vad de klarar av

2014-08-27 @ 16:25:32
Sandra

Tycker det är dåligt, i andra länder har man liksom 16 som gräns medan man nu i svergie helt plötsligt ska ha 20?? känns jättekonstigt ju...

2014-08-27 @ 17:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback